Made in Maroko II – od Marakesha do Thagazouta

August 19, 2007 Klemen Surk

13.10.

No, danes smo 13.10. in že spiva v Marakeshu, oziroma se odpravljava spat. Kaj se je zgodilo, da pomislim? Uspešno sva kupila karte in šla na vlak, kjer sva vso noč spala kot topa. (Jure se neki pizdaka, da ni spal ker je moral pazit na stvari, ma ko sem se jaz enkrat predramil, je bil asimiliran z dilo in je bil lih toliko buden kot srf).

Marakesh

Maksimalno naspana prideva do tega hotelčiča, ki je maksimalno pristen: full v stilu, brez strehe s teraso, na kateri je postičin z odlično višto3 na glavni trg (kot vse ostale stavbe okoli), cel v psihadeličnih ploščicah, s fantastičnimi oboki in zadetim receptorjem. Spoznali smo Australko Jeny in ona nam je predstavila kolega Italijana, on nam je predstavil enega Izraelca, on nam je predstavil…. en kup ljudi v glavnem. Z Australko in Italijanom smo šli na odurno kavo, nato pa na tržnico, kjer prodajajo milijardo zanimivih stvari. En od majstrov nam je razkazal njegovo kolekcijo začimb (od popra pa do španske muhice).

Spoznali smo še tamkajšnje rastafarjance, ki imajo »valda« punce v Sloveniji (valda). Z vsemi temi ljudmi smo zvečer šli na glavni trg neki pojest in se po prijetnem klepetu odpravili domov. Pol smo šli na teraso v hotel, še en giro4 po trgu in nazaj v hotel. Zdaj sem a litle bit CU,CU in že komaj čakam, da bo jutri nov dan.

14.10.

Danes je bil k’r miren dan. Mirno lahko rečem, da se ni nič zgodilo. Malo smo se sprehodli po novem delu mesta, kjer razen ničesar ne vidiš nič. Že včeraj sva se odločila, da ne bova več zapravljala, ker če ne, bova kmalu ostala brez ficka, tako da sva si danes spet častla nobel-drago kosilo v restavraciji + spila čaj za 20dh (2eura), kar je daleč preveč od tega, kar nese najin žep. Zgleda, da bova zadnji teden životarila, ma vsaj zdaj živiva, kot sam kralj Morocca…! Jaz si ne morem pomagat, ma Jure rad prekomerno zapravlja S temi kolegi, ki smo jih spoznali, smo se spet imeli fajn, zdaj smo pa na terasi spoznali še enega člana. No, v glavnem je prou pasal en tak u easy dan.

Jutri morava zgodaj vstati, zato pa greva zdaj spat!

15.10.

Vsakič znova moram razmisliti kateri dan je 
Danes sva se morala zbuditi full zgodaj; ma midva sva se zbudila še fulll bolj zgodaj,  kot je bilo treba. Jaz sem navil svojo uro za 6.45, ma ker nisem sinhroniziral ure na maroški čas, sva se zbudila še dve uri prej… Jure se je šel tuširat, na kar sva ugotovila časovno razliko… pizda, dobro da nisva šla čakat autobusa, ker bi se načakala…

Thagazut

Na busu sva spala in končno sva prišla v Agadir, in ne vem točno zakaj, ma sva se odpeljala kar do Thagazuta; manjša vas znana po dorih spotih.  Ma kakšni valovi!!!!! Greva jest, kupiva nekaj iz štacune in direkt v vodo! Valovi so zakon, vendar sem bil preveč v pizdi in nisem mel nekega sešona….ma vseeno – veličastno!
Zdaj sva v šotoru in poslušava valove, ki se lomijo na obalo… gledava milijardo zvezd in zvezdic…kako romantično, ne?!! škoda, da mam tega šalabajzerja tle namesto kake dobre pičke!

16.10.

»Todayyy, I selebrate my love for youuuu…« Ta komad sva slišala prej v restavraciji, kjer sva se s tajini najedla kot svinje! (Tajini so tipična maroška hrana; pečena in kuhana cirka 1h v lončenih posodah.) Zdaj pójem Juretu v šotoru, on je pa končno dobil inspiracijo za napisat message svoji dragi. Cel smeh!

Zjutraj sem se usral ko car, zaradi tega se mi zdi, da sem imel odličen sešon!!!(od zdaj naprej  bom probal zmeraj kenjat preden grem v vodo). Vglavnem, super valovčiči, lepi, taki počasni gladki, over head, full kostantni, da na set skoraj nisem čakal…idila.

Pol sva šla v restavracijo kjer so bli tej komadi za zaljubljence (edina kaseta pomoje, ki jo premore lokal) in sem se skoraj zaljubil v ribo, ki sem jo pojedel. Pol smo šli en giro  po obali pogledat kako kaj delajo bližni spoti (anchor point), ma na plimo ni delalo nič. Eno uro smo zakinkali, pa spet nazaj v vodo. Spet ql sešon! Zdaj smo sfukani ko psi; pripravli smo si neke sendviče, ker gremo jutri pogledat en bolj oddaljen spot.

17.10.

O ja, danes je full lep sončen dan pa brez valov, tako da smo spet v kampu in čakamo na boljše čase. Včeraj sem se zbudil v dežju in se odpravil v Thagazut, kjer sem se z enim članom izralcem podala na Anchor point, kjer so valovi nekaj večji. En čas so držali frekvenco pol pa so kr na lepem usahnili, in ni blo drugega kot pojest zajtrk in gledat Australce, ki so srfali tik ob čereh-sfašta, kolko adrenalina, tega ne vidiš v nobenem filmu.

a poti nazaj sem se vrgu še v vodo pod kampom, kjer je ta naš spot, pol pa sem šel zbudit Jureta in šla sva nekaj pojest (cus-cus je bil full poseben zato pa tolkko bolj oduren). Malo sva zakinkala pod našim najlepšim drevom v kampu. šla sva v Agadir na internet ampak, ker muslimani ob 6ih jejo je blo vse zaprto.»Supermarket«, ki zgleda ko trgovinca, ki smo jih bli navajeni v Jugoslaviji, se je odprla in midva sva spet zapravljala bizarne usote(privoščila sva si liter najcenejšega in najmočnejšega).

ja, pizda, skoraj bi pozabil, namesto da bi ujagala kake dobre muslimankice, naju napade (ne da mam kaj proti pedrom, samo ta je bil full nadležen!!) pijan, totalno neobziren Lodončan: »How wached!!, two surfersss«, kaj gresta z mano in mojima dvema kolegoma…poudarek na tripikice. Kakšna reč, a?! Komaj sva se ga otresla.

Čakava autobus…čakava…,…čakava…čakava 1h in 30minut na kar zveva, da autobus že eno uro in  pol ne pelje in da morava s taksijem. Ustavi nek taxi, se zbarantava za 10x ceno kot bi dala za autobus, naložimo še dva domačina (češ, da pridemo bolj poceni, ker si porazdelimo stroške), onadva plačata po 5dh midva pa po tem ko smo se skoraj stepli 40 dh.

Jure lih kar pravi, naj napišem, da je voznik taxist šalabajzer. Toraj: taxist voznik je šalabajzer!

Tako, zdaj sva tu in čakava na valovčiče; baje da pridejo čez eno uro; zdaj čez pol ure.

18.3. zvečer

Vidiš ne vidiš!! No, končno smo pijani (na veliko veselje Jureta).Neki sva odsrfala, neki nisva, jaz sem razbil dilo ampak bo še vse v redu Valčiči so super, surfaški dan…razmišljam kaj sva počela. Kaj kaj sva počela, srfala sva. Zdaj sva pijana po dolgen cajtu. Eeeee bizarna stvar cigani so zaklali kamelo; danes je polna luna, lahko noč!!

19.3.

No ja, vso dodano vredonst sem ponoči tudi zbruhal in zjutraj sem se zbudil kr mačkast. No da obrazložim kaj je blo uno s kamelo:

Tu zraven so eni cigani postavli malo manjši cirkuški šotor (varjanta morfei) in so poleg satelitske, voznega parka, ki ga nima niti bill gates, pripeljali eno kamelo. Zaslišim eno tuljenje in kričanje, na kar zagledam tipa ki z enim udarcem odseka z neko mačeto-sabljo kameli glavo- svašta a? Luža krvi,koline…posledica, zvečer so meli cigani full žurko. Priznam pa da sem bil kr malo šokiran!

Da se vrnemo: zjutraj sem za silo popravil dilo. Malo sem se šel namakat, baje da jutri pride svel. Fental sem si roko in ne morem plavat. Vidmo kaj se zgodi! Uglavnem sva se full udomačila in z domačini smo že full frendi (Jure pravi da sem naiven). Neke SLOVENCE SVA SREČALA!! Popoldne sva šla še malo v vodo in tako…Neverjetno, dobili smo najboljšega prijatelja tačkota, ki se vleže pred šotor in ga celo noč čuva. Zjutraj je pa precej tečen, ker podi mačke in non stop laja pizda mu…

22.10.

še smo tu!, še smo tu!! Včeraj smo šli na en full v redu spot v Tamri, kjer so bli valovi precej počasni in s teška so se lomli, ma so presegli 2 metra in končno smo se malo razgibali. Autobus do Tamrija je bla tudi posebna iskušnja, saj ne vem ali je šofer hotel podreti kak okoliški rekort al je hotu prou zvrnit autobus, fuck. Uglavnem če se je že kdo vozil z autobusom po dveh kulih… V Tamriju smo »zgubili« dnar za autobus, ma so nas do kampa zapeljali eni korzici z eno opel corso, v kateri sem pozabil liš. Zdaj pa razmišljam kje bi jih dobil, ker brez liša… zna bit zoprno srfat…

ja razbil sem dilo v Tamriju ma sem jo že zaflikal…pilak upam da bo v redu, ker mi počasi zmankuje solaresa. Roka je že skoraj v redu, za jest nama tudi ne manjka.Kaj si hoče človek sploh želet!?

Jure:« še ene dve piške al pa štiri«. Ja ne…! iz Ljubljane.

Konec prihodnjič…

____________

3. Plac-mesto z odličnim razgledom
4. Primorska govorica, ki pravi, da smo šli en krog okoli pogledat

Comment (1)

1. mm Author
    klemen 2026 years ago

;D dober dnevnik, dober maroko