Surf – snowboard trip Francija, &#352panija

March 8, 2006 Teja

Ja tako je. Pa sem nazaj iz surf – snowboard tripa. 17.2. sem se z vlakom odpravila v Francijo, k surferskemu kolegu Williju, v Pyrenees-Orientales v kraj Saleilles. To je ob mediteranskem morju, tik ob meji s španijo in nekaj kilometrov nad Barcelono. Ve&#269ji kraj blizu je Perpignan, kjer sem kon&#269ala svoje, 19 ur dolgo, potovanje z vlakom. Niti ni bilo tako slabo, ker lahko na poti spoznaš dost kul ljudi, ampak prenašanje boardbaga pa ni u&#382itek , še posebej, &#269e ima skoraj ve&#269 kilogramov kot jst. Pa da ne pozabim vseh komentarjev, ki sem jih bila dele&#382na, &#269e grem na OI v Torino (so bile ravno ta teden). Ja, ja ful smešno.

Anyway, prispela tja in šla direkt v postlo. Ko sem se zbudila (5 ur spanja) pa takoj akcija. Da omenim še tole; februarja je bila &#382e od za&#269etka mesca bol kriza s swellom. Malo ve&#269 kot ni&#269. Je bilo pa vsaj toliko valov, da si se lahko luštno zabaval na longboardu. Men je blo to &#269ist kul, ker sploh še ne znam surfat in sem šla dol bolj z namenom da bordam, za posladek pa se nau&#269im še malo surfat. Lansko leto sem v bistvu prvi&#269 probala kako surfanje sploh zgleda in sem bila na srfu samo trikrat (dva dni v Italiji (za par minut) in enkrat v Medulinu).

No, ta moj frend pa surfa &#382e ene 7 let ali celo ve&#269 in je reku, da me bo nau&#269il. Morala sem si samo nabavit še wetsuit in ostalo opremo and I'm ready to go. Ampak sem prispela tja med vikendom, tako da je bilo treba po&#269akat do pondelka…damn!!! Vendar me je kljub temu &#382e prvi dan odpeljal na surfspot v Canet . Ves kraj me je nekako spominjal na Lignano. Canet je iz Saleilles-a oddaljen pribli&#382no 10 minut z avtom. Pla&#382a: mivka. Valovi: beachbreak. Ta dan: slabo ..hehe. &#268e kliknete na povezavo, lahko vidite, da so lahko kr kul valovi, ko so razmere fine. No in ker je Willi obseden s surfanjem (me spominja na Dej&#269a hihi – pa ne po izgledu, po obsedenosti s surfanjem, da ne bo pomote), je vzel longboard namesto shortboarda. Ampak je ostal v vodi kako slabo urco, ker so bli valovi res mini mini in ni blo pravega feelinga.

Naslednji dan ni bila napoved ni&#269 kaj boljša, a sva se vseeno odpravila v španijo. Destinacija: Rosas. Iz Perpignana oddaljen 80km, kar pomeni slaba ura. Pot pelje ob obali, kjer mi je Willi pokazal še kup surfspotov. Valovi v Rosas: beachbreak in v&#269asih tudi reefbreak. Tisti dan zopet bol majhni valovi. Torej se je Willi odlo&#269il za drugo opcijo in me peljal v Figueres, mesto oddaljeno 20km od Rosas, kjer se nahaja muzej slik Salvadorja Dali-ja . Full hudo. še malo kulturne izobrazbe.

In kon&#269no ponedeljek in v štacuno po wetsuit in ostalo kramo (rokavice, &#269evlje). Ampak kapuce zame pa niso imeli (hudi&#269a).

A sedaj sem s surfanjem morala po&#269akati dva dni, ker je bilo na planu bordanje. Ampak o tem ne bom pisala, ker je to surfblog in ne snowblog.

Ko smo prišli nazaj iz bordanja, zopet surftrip španija. Destinacija: La Escala. Tokrat po avtocesti. Iz Perpignana do tja 80km. Druga&#269e pa je ta kraj ju&#382no od Rosas kakih 20km. V tem kraju so na kupu kar 3-je spoti: Ruines d'empuries, San Marty beach in Riells. Valovi: reefbreak. Usidrala sva se v San Marty beach. In se je za&#269elo. Najprej u&#269na lekcija na surfu (longboard) na pla&#382i in potem v vodo. In po nekajkratnih poskusih, se mi je uspelo ustat na surf in se peljat…. woohooo.  Sam damn, da me ni noben slikau ….. uglavnem, blo je fino in za prvi&#269 mi je šlo kr dobr (za&#269etniška sre&#269a). Willi me je potem pustil da se u&#269im in vadim in je vzel shortboard in na valove. Zeblo me je edino v glavo, ker nisem imela kapuce, voda pa je imela 12 stopinj. Seveda sem umes spila tudi miljon vode ampak to vse spada zraven..hehe. Potem sma malo zamenjala spot in Willi je odfural še par setov na Rieils z longboardom.

Naslednji dan totaln flat, nada. Okey, pa me je odpeljal po slu&#382bi v Tautavel prehistori&#269ni muzej . Zopet malo kulturne izobrazbe. Zve&#269er pa smo šli z enimi frendi zopet v Rosas in sicer na Carneval. Sem imela feeling, kot da bi prišla v Rio na Carneval. &#268udoviti kostumi.

Nato na planu zopet bordanje.

Prišli domov in zopet surfanje. Tokrat surfspot Collioure. Med drugim tudi kraj, kjer dela Willi. Zato gre velikokrat, &#269e so ugodne razmere, malo posurfat pred slu&#382bo ali po slu&#382bi. In tako je bilo tudi ta dan. Me vr&#382e iz postle ob pol sedmih zjutraj in pi&#269iva ob sedmih. Blo je mrzlo ko hudi&#269, ker je full pihalo in blo obla&#269no vreme. Valovi pa prvi&#269 nekoliko solidni – 1m. Vendar voda malo bol mrzla kot v španiji. Uhi zmrznali…hehe. Ob devetih pa sva se morala odpravit, ker je Willi za&#269eu delat ob 10h in se je moral še stuširat (se ima šanso v slu&#382bi). V tem kraju imajo tudi &#269udoviti srednjeveški grad Chateau Royal Collioure , ki sem si ga tudi ogledala.

In prišel je moj zadnji dan v Franciji, 28.2. Ampak midva sva vseeno šla še zadnji&#269 surfat in sicer v Banyuls (&#269e kliknete na link, lahko na sliki photo 1 vidite Willija, ker ga je enkrat takole ujel tale fotograf, in pol se zagleda na wannasurf). Kraj oddaljen pol urce od njegove slu&#382be proti jugu. Tukaj je Willi malo slikau mene, vendar mi ta dan nikakor ni šlo. Zato mu ni uspelo nardit slike ko sm stala, ker je na koncu &#382e obupau in kliknu še predn sm se ustala ( za vsak slu&#269aj predn me spet vr&#382e) ..hehe. Ta dan je biu &#269ist bedn. Najprej me je surf treš&#269u po arkadi, da se mi je kr zvrtelo v bu&#269i in hvalabogu, da mi je ni prebiu. Malo kasneje mi je pa veter obrnu surf in me treš&#269il direkt v goltanec, da mi je kar sapo pobralo in sm se kr sesedla v vodo. Willi me skor ni pustil ve&#269 surfat, da se ne bom še ubila, ampak jst ga nism poslušala in sm kr rinla u vodo. Valovi so bli pa okoli pol metra ta dan. Kmalu sva morala zaklju&#269it, ker sm se jst morala še spakirat.

Med mojim dopustovanjem tam sem vidla še miljon stvari pa spoznala full njegovih prijatlov, ki surfajo in bordajo in eni so totalne face. Igrala malo na avtomate v Casinu, ker Willi dela tam v recepciji. Vse skupi je bla totalna u&#382ivancija, pa še hrano, plac za spat in (dostikrat) prevoz sem imela ?abe. Poezija! Za darilo sm dobla pa še sweatshirt, ker ima poleg redne slu&#382be še privat, in ma svojo znamko za cote NO TIDE (sam cote kupi in pol natisne gor svoje ime a ne). Uglavnem men je na sprednjo stran natisnil surferja in spodaj napisal v katalonskem jeziku "slovenians sempre endavant" (Slovenci zmeraj spredaj) ..heheh. Na rokav in na kapuco pa potem še NO TIDE.

Slikce si lahko ogledate v galeriji . Ene so bol crapy, ker nism prav nastavitve nardila.

Tukaj sem nekaterim surfspotom dodala link, da si lahko ogledate slike s surfanja v bolših razmerah. Za ve&#269 informacij in slik o surfanju v tem delu Francije, pa si oglejte še Willijevo stran, kjer imate pa desno zgoraj tudi webcams.

LP, Teja

p.s. po tem tripu, pa sem za&#269ela malo študirati kaj mi je bol kul, al srfanje al bordanje …. ok bordat znam, ker bordam &#382e dost &#269asa, o surfanju pa zaenkrat bol nimam pojma ….. ampak useeno …. se mi je tak zadopadlo,
da morm priznat, da me tam ni&#269 kaj ni vleklo bordat (&#269eprav smo se meli hudo dobr) ampak sem hotla sam surfat, surfat, surfat